lauantai 6. lokakuuta 2012

Brassikaunottaret

Brasilialaiset ne vasta osaavat tehdä kynsilakkoja, huhhuh! Ja miten mä olen voinut elää ilman näitä(kin) näin pitkään? Olen kyllä joskus brassilakkoihin ja Hits-merkkiin blogeissa törmännyt, mutta jotenkin kynnys hankkia näitä itselle on ollut korkea. Ehkä näitä on ollut vaikea saada? No nyt ei ainakaan enää ole. Kaksikin nettikauppaa Ameriikoissa myy ja myös postittaa ulkomaille hyvin kohtuullisilla kuluilla. Omat lakkani ostin Ninja Polish -nettikaupasta ja nyt odottelen pakettia Llarowelta.

Mutta pulinat pois, päästetään itse tähdet esiin.

Hits Mari Moon Cutie Pie

Hits Mari Moon Cutie Pie.
En yleensä ihan hirveästi riehaannu multichrome-lakoista, mutta tämä on ihan us-ko-ma-ton! Valehtelematta tästä löytyvät kaikki sateenkaaren värit. Tummaa violettia, syvää sinistä, pinkkiä, kullankeltaista, smaragdinvihreää, aina riippuen siitä, mistä kulmasta valo osuu kynsiin. Näitä kynsiä ei vaan voi olla tuijottamatta, koska ne muuttuvat koko ajan.

Hits No Olimpo Hera

Hits No Olimpo Hera
Jos multichromet ei aina ole mun juttu, niin hololakat ovat sitten mun suuri rakkauteni. Oikeastaan holoista kaikki alkoi: Nfu Oh:n pinkki hololakka oli se lakka, josta mun kynsilakkakokoelma alkoi kasvaa. Tämä merenneitomaisen syvän turkoosi Hera olisi upea jo itsessään, ja kun siihen lisätään vielä tuo holoefekti, joka saa melkein silmät särkemään, ei voi muuta sanoa kuin: hie-no! <3 Rakkautta. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!