keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Himotuslistalla: Dior Grand Bal

Tahtoo!


En ole vähään aikaan himoinnut Diorin kausikokoelmia, mutta tämän joulun Grand Bal osuu selvästikin johonkin mun herkkään kohtaan, koska saan käytännössä pyyhkiä kuolaa leualta, kun katselen kuvia tästä.

Eniten minua himottavat luomiväriviisikot Fairy Golds ja Night Golds. Minullakin on ollut viisikkokauteni (enkä tällä nyt viittaa Enid Blytonin nuorisokirjoihin, vaikka niistäkin olen osani saanut), jolloin en voinut käydä tax free -ostoksilla täydentämättä kokoelmiani uudella viisikolla ja odotin uusia kokoelmia kuin kuuta nousevaa. Olen edelleen sitä mieltä, että jotkut viisikkoni ovat laadukkaimpia luomivärejä, joita omistan, mutta silti yli 60 euron hinta on tyrehdyttänyt tämän keräilyharrastukseni aika tehokkaasti.

Dior Fairy Golds.

Dior Night Golds.

Nämä kaunokaiset ovat kuitenkin sitä luokkaa, että saatan pitkästä aikaa täydentää viisikkoperhettäni. Minua kiehtoo paitsi pehmeän kermaiset sävyt, myös se, että näissä on mukana glitter/kimalleluomivärejä, Night Goldsissa se on tuo oikean yläkulman kulta ja Fairy Goldsissa niitä on peräti kaksi, keskustan valkoinen ja oikean yläkulman kulta.

Ei ole varmaan mitään yhtä oikeaa tapaa käyttää tällaisia kimallevärejä, mutta olen törmännyt vastaaviin ainakin Clarinsin viime vuoden joulukokoelman Smokey Passion -paletissa ja muutamissa aasialaisten merkkien luomiväripaleteissa (mm. Lavshuca Star Decoration Eyes). Itse tykkään käyttää näitä "tehosteväreinä" ja taputella kimalletta toisen luomivärin päälle. Näin kimalluksen määrää on helppo säädellä eikä lopputulos ole liian överi (ainakaan minun makuuni - toisaalta minun mottoni onkin: Kaikki mikä kimaltaa on ihquu. ^_^).

Kävin jo hipelöimässä Grand Bal -viisikoita Stockmannilla eikä ihastukseni siitä ainakaan laantunut. Päätinkin sitten, että nyt on hyvä paikka käyttää Kicksin tämän kuun klubiseteli: 20 prosentin alennuksella hinta ei kirpaise ihan niin paljon. Pettymykseni olikin suuri, kun Kicksissä sain kuulla, ettei heille tule koko kokoelmaa ollenkaan myyntiin! Hmph. Nyt sitten pähkin, raaskinko ostaa viisikon normaalihintaan. Niin ja sitten pitäisi tietenkin myös päättää, kumman noista haluan. Tai siis kumpaa haluan enemmän. Valintoja, valintoja. =^.^=

Onko teillä himotuslistalla tai peräti hankittuna jotain joulukokoelmien tuotteita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!