maanantai 14. tammikuuta 2013

Mulle kanssa, osa 2

No niin, sainpas minäkin viimein ensimmäisen LivBoxini, jee! Aloin jo vähän ihmetellä, missä se viipyy, sillä LivBoxin nettisivuilla kerrotaan, että paketti pitäisi olla perillä noin kuukauden viidentenä päivänä. Minä sain saapumisilmoituksen 10. päivä. Mutta toisaalta ihan ymmärrettävää, sillä onhan tässä ollut noita juhlapyhiä, ja lisäksi LivBoxin tilaajien määrä on tainnut kasvaa aika räjähdymäisesti.

Ja siis jos et vielä ole saanut omaa tammikuun LivBoxiasi ja haluat pitää sisällön yllätyksenä, lopeta lukeminen tähän! Paljastan sisällön nimittäin seuraavaksi.

Tässä hän nyt on:


Alkuun pitää kertoa yksi vähän hassu juttu: olin nimittäin jostain syystä ajatellut, että itse LivBox-laatikko, jossa tavarat lähetetään, olisi suurempi. Tuli vähän hölmistynyt olo, kun sain postista käteeni vähän paksumman romaanin suuruisen laatikon, joka oli vielä tosi kevyt. Mistähän näitä mielikuvia oikein syntyy? ^_^ (Sitä paitsi olin hyvin nopeasti pelkästään iloinen laatikon pienuudesta ja keveydestä, sillä oli perjantai-ilta, ulkona pakkasta, minulla vartin kävelymatka kotiin ja olalla jo kohtuullisen painava treenikassi.)

Mutta tärkeimpään eli laatikon sisältöön. Ensimmäisestä boksistani paljastui viisi tuotetta, joista kaksi oli värikosmetiikkaa, kaksi ihonhoitoa ja yksi hiustenhoitoa; minun mielestäni aika hyvä kombo.

Moroccanoil-hiusöljyä oli paketissa 10 ml:n kokeilukokoinen pullo. Olen tätä jo kokeillut vähän isomman (muistaakseni 25 ml) pullon verran enkä mitenkään riehaantunut. Nyt minulla on käytössä Cutrinin Premium Oil Treatment, josta olen tykännyt enemmän, mutta kyllä tämäkin tulee varmasti käytettyä. Ainakin tämä olisi näppärä ottaa matkalle mukaan.

Toinen tuote oli IsaDoran Wonder Nail Wide Brush -kynsilakka. Näitä on ollut eri sävyissä eri bokseissa, minä sain tumman sinivioletin sävyn 637 Night Flight. Sävy miellyttää ja kynsilakoille on minulla aina käyttöä. ^_^ Sitä paitsi en ole kovin montaa kertaa IsaDoran kynsilakkoja kokeillut.

Kolmas tuote ja laatikon toinen meikkituote oli Rimmelin Lasting Finish by Kate -huulipuna, joka on Kate Mossin nimikkopuna. Olenkin näitä jo katsellut kaupassa, mutta koska en juurikaan käytä huulipunia, en ole ostanut. Olen kuitenkin tyytyväinen, että tämä tuli laatikon mukana, sillä nyt saan kokeiltua punan, jota todennäköisesti en olisi itse ostanut. Näitäkin on ollut bokseissa eri sävyissä, minä sain sävyn 02, joka on aika sähäkkä fuksianpunainen. Menee todellakin mukavuusalueeni ulkopuolelle, mutta en pidä ihan mahdottomana, että tätä käyttäisin. Täytyy ehkä vähän haastaa itseään. ^_^ Koostumus tuntui aivan ihanalta, samettiselta eikä yhtään kuivalta, ja tämän ideana on, että tätä pitäisi voida käyttää myös ilman rajausta.

Sitten paketista löytyi Louis Widmerin Eye Contour Cream -silmänympärysvoiteen 7,5 ml:n näytekokoinen tuubi. Sen luvataan vaikuttavan ihon syvimmissä kerroksissa ehkäisten ikääntymisen merkkejä. Parin käyttökerran perusteella ihan mukava tuttavuus, voide on kohtuullisen täyteläistä, ehkä hitusen vaikeaa levittää, mutta imeytyy hyvin ja kosteutustehoakin tuntuu löytyvän. Minulla ei olekaan pitkään aikaan ollut mitään Louis Widmerin tuotteita käytössä, joten käytän tämän mielelläni, aikaisemmat kokemukset ovat olleet ihan hyviä.

Tammikuun boksin viides ja viimeinen tuote oli näytekokoinen Dermalogican Overnight Repair -seerumi. Joissakin bokseissa on tämän sijaan ollut Dermalogican kuorintajauhe Daily Microfoliant, mutta olen tosi tyytyväinen, että sain seerumin, sillä ensinnäkin pidän tosi paljon seerumeista ja toisekseen minulla tuo Daily Microfoliant jo täysikokoisena löytyy. Näyte on kyllä 5 ml:n minipullo, mutta toisaalta tämän myyntikokokin on vain 15 ml (ja sillä LivBoxin mukaan hintaa huikeat 81,90 euroa!), joten siihen nähdenhän näyte on ihan reilu. Vaikka tämä on koostumukseltaan hyvin öljymäinen, tämä imeytyy yllättävän hyvin eikä jätä ihoa öljyisen tuntuiseksi. Ainakin toistaiseksi olen näin parin yön käytön jälkeen tykännyt tästäkin.

Jos nyt jotain naputettavaa haluaa löytää, niin tällä kertaa kaikki tuotteet olivat noita meikkituotteita (jotka ovat paketin halvimpia tuotteita myyntihinnoiltaan, IsaDoran kynsilakan ovh on 8 euroa ja Rimmelin huulipunan 7,90 euroa) lukuun ottamatta näytekokoisia. Sain kuitenkin mielestäni vastinetta rahoilleni, yhden paketin hinta kun on toimituskuluineen 13,90 euroa. Ja jos minun pitäisi tämän paketin perusteella päättää, jatkaisinko tilaustani, sanoisin, että jatkan. Onhan tämä vähän kuin joulu joka kuukausi. ^_^ Ja minulle näytekokoiset tuotteet sopivat paremmin kuin hyvin (tiedät olevasi kosmetiikkafriikki, kun ilahdut kosmetiikkatuotteen loppumisesta...) Sitä paitsi 13,90 eurolla ei kyllä Suomessa saa hirveän paljon kosmetiikkaa ostettua. Hyvä konsepti siis, jonka Suomeen rantautumisesta olen - edelleen - tosi iloinen!

Lisäinfoa löytyypi LivBoxin nettisivuilta.

4 kommenttia:

  1. Minä olen niiiin katkera, että sain Dermalogicalta seerumin sijaan kuorinnan! :D Viime boxissakin tuli kuorintanäyte ja uuden seerumin metsästys on käynnissä - voi miten kivaa olisi ollut päästä kokeilemaan seerumia, jota en uskalla hintansa takia ostaa vain kokeiluun...

    VastaaPoista
  2. Helena: Voi ei, se huono puoli näissä muiden LivBoxien sisältöjen näkemisessä on, että voi sitten alkaa harmittaa, kun on saanut jonkun muun tuotteen. :-) Muakin olisi kyllä harmittanut saada se kuorinta, koska sen tosiaan jo omistan - vaikka olisihan sen voinut sitten antaa eteenpäin, mutta silti. Ja onhan se vähän myös tylsää, että tulee kaksi samantapaista tuotetta peräkkäin. Sen verran voin tuosta Dermalogican seerumista sanoa, että minusta se on niin öljymäinen, että mietin, ajaisikohan joku tavallinen öljy saman asian. Eikös sullakin ollut käytössä joku iHerbistä tai vastaavasta hankittu öljy? Toisaalta kiinnostaisi kokeilla myös Clarinsin ihoöljyjä, kun niitä on paljon kehuttu.

    VastaaPoista
  3. Mäkin olen kovasti miettinyt Clarinsin tuotteisiin sijoittamista, sitä Clarinsin seerumia on kehuttu aivan mielettömästi.. Ja kyllä vain, mä käytän iHerbistä tilaamaani ruusunmarjaöljyä, joka ei paljon maksa ja tuntuu tosi hoitavalta!

    VastaaPoista
  4. Se Clarinsin seerumi on hyvä. Mullakin on joskus ollut se, tykkäsin. Mulla taas on iHerbistä hankittu manteliöljy, on edullista ja toimii mun mielestä hyvin. Sitä paitsi kun se on niin halpaa, sitä voi aika huoletta lotrata niin kynsinauhoille, kyynärpäihin kuin vaikka tukkaankin. :-)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit!