keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Tyttöjen väri

Teille on varmaan täydellinen yllätys, mikä on mun lempiväri. ^_^

Gina Tricot'n farkut.

Victoria's Seecretin huppari.

Mun ihanat (ja jo vähän kuluneet) balettilämppäshortsit.

Mun uusi ihana Amerikan-tulianien Revlon Girly. <3

Jos joku väittää, että vaaleanpunainen sopii vain pikkutytöille, ilmoitan olevani vahvasti eri mieltä. Tässä elämässä on ihan riittävästi harmautta ja synkkyyttä, ja pieni (tai vähän isompi) ripaus vaaleanpunaista  tuo iloa ainakin minun elämääni ja tekee siitä hitusen helpompaa. Suosittelen siis vahvasti myös vähän isommille tytöille. ^_^

Ihanaa vaaleanpunaisen (tai muun kiva värin ^_^) sävyttämää viikkoa teille kaikille!

2 kommenttia:

  1. Oo harrastatko balettia? Mä niiiiin haluaisin. Kunpa vaan löytäisi jonkun alkeisryhmän omalta paikkakunnalta, mutta taitaa tähän aikaan vuodesta olla vähän mahdotonta.

    VastaaPoista
  2. Juu harrastan! Se on ihanaa, suosittelen! Olen aloittanut vasta pari vuotta sitten, joten olen vielä aika aloittelija, ja kovasti tekisi mieli ottaa enemmänkin tunteja viikko-ohjelmaan, jos vaan aika riittäisi kaikkeen! :-) Baletin lisäksi harrastan muitakin tanssilajeja, lähinnä showtanssia.

    Näin kesän tullen voi kyllä olla vähän hankalaa löytää opetuspaikkoja, kun varmaan monet koulut ovat kesän kiinni. Ellet sitten onnistu löytämään jotain kesäkurssia? Täällä pääkaupunkiseudulla tunteja kyllä pidetään kesälläkin, mutta et taida olla täältä päin?

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit!