tiistai 20. elokuuta 2013

Just believe in your dreams

Hei mussukat! Tänään lyhyt ja ehkä vähän siirappinen postaus, mutta antakaa anteeksi, mä olen vaan niin onnellinen! Meillä alkoi tanssikoulun syyslukukausi tällä viikolla ja sain nyt saanut balettiopettajaltani luvan siirtyä seuraavalle tasolle ja aloittaa pointen alkeet eli harjoittelun kärkitossuilla. Ja se on kuulkaa iso juttu se! Minulle ainakin.

Olen nimittäin aloittanut tanssin vasta neljä vuotta sitten niin sanotusti kypsässä aikuisiässä ilman minkäänlaista aiempaa tanssikokemusta. Jo se on ollut minulle saavutus. Mutta että voin vielä oppia ja kehittyäkin! En villeimmissä kuvitelmissani koskaan ajatellut, että voisin joskus päästä kokeilemaan kovakärkisiä balettitossuja saati treenaamaan niillä. Mutta niin vain kävi, että nyt aloitan pointe-tekniikan alkeet.

Joten:


Uskokaa unelmiinne, ne voivat ihan oikeasti toteutua!

Tällä viikolla olen myös palannut töihin kesäloman jälkeen, joten pahoittelut jo tässä vaiheessa, jos blogissa on vähän hiljaisempaa. En silti missään nimessä aio unohtaa blogia ja teitä rakkaita lukijoita, vaan postailen kyllä taas, kun vain aikaa löytyy.

Ihanaa ihanaa viikkoa kaikille! <3


2 kommenttia:

  1. Oih, onnea! :D Rakastan balettia <3 Tosin pienenä en niinkään, vihasin kärkkäreillä harjoittelua :D Kun sattui niin pirusti!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Baletti on niin ihanaa! Heh, mulla tuo kaikki kärkkärituska on sitten edessä. :-D Mutta ajattelin, että ehkä mä kestän sitä sen yhden tunnin viikossa. :-)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit!