keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Halloweenia Charlotte Olympian tyyliin

En ole mikään erityisen suuri Halloweenin fanittaja, ja yleensä kyseinen päivä lipuu minulta ohi ilman suurempaa noteeraamista. Ymmärrän kyllä, että monet tykkäävät kyseisestä juhlasta paljonkin, mutta se ei vaan oikein ole minun juttuni. Mutta nyt silmiini osui jotain, mikä pysäytti. Nimittäin Charlotte Olympian Trick or Treat -Halloween-kokoelma. Take a look:

Boo!-pikkulaukku.

Sucker for Pandora -pikkulaukku.

Bite Me Kitty -loaferit.

Midnight Dolly -avokkaat.


Desirée-avokkaat.

Skeleton-sandaalit.

Näitä ihanuuksia on saatavilla ainakin Net-a-Porterista, tosin jätän nyt omani ainakin toistaiseksi vielä harkintalistalle, sillä hinnat ovat alkaen n. 500 euroa. Mutta kyllähän näissä kelpaisi juhlistaa Halloweenia vaikka jonkin keskieurooppalaisen luksushotellin kattohuoneistossa pidettävissä kekkereissä, vai mitä?

Mitäs tykkäätte? ^_^ Aiotteko te viettää Halloweenia?

2 kommenttia:

  1. Mä ihastuin niihin kurpitsa-kenkiin, mutta huomasin kanssa hinnan. Ei ole mitään Halloween-juhlia, mutta mä tykkään muuten juhlasta :D

    VastaaPoista
  2. Mä voisin ottaa nuo kissakengät. Ja lepakkokorkkarit. Heti kun voitan lotossa. :-) Ja nyt muuten kun mietin asiaa, oon kyllä tykännyt Halloween-juhlista, jos joku on sellaiset pitänyt, koska tykkään naamiaisista. :-)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit!